سلام

بعد از مدتها برگشتم این همه درس خوندیم واسه کنکور آخرشم تهران قبول نشدم معلوم هم نیست که می خوام چی کار کنم برم میناب دانشگاه سراسری یا برم رشت دانشگاه آزاد یا این که اصلا دانشگاه نرم سایت هم که محمد معلوم نشد داره جی کار میکنه چون هنوزم که هنوزه بعد از ۲-۳ هفته از گذشت ثبت کردنش هنوز راه نیافتاده یک هفته شمال بودم یه عکس توپم دارم تو شمال که بعدا میزارم تو وبلاگ این از خودم اما بارسا: تو این مدت که نبودم اتفاقات جالبی افتاد بارسا تبدیل شده به بارسای واقعی حالا دیگه به مانند گذشته تیمها قبل از بازی با بارسا یه سکته خفیف میزنن فقط کافی شما یه کم فکر کنید باید مقابل این همه فوق ستاره قرار بگیرید تا زانوهاتون شروع کنه به لرزیدن فوق ستاره هایی که همه هم اماده هستن و از همه مهمتر زیر نظر ریکارد بزرگ هستن واقعا کمتر مربی رو میشه پیدا کرد که بتونه این همه ستاره رو جمع و جور کنه در واقع اون مربی باید قبلا خودش یه فوق ستاره بوده باشه که بتونه روحیات یک فوق ستاره و ستاره رو درک کنه شما دیدید حتی ریکارد هم که این خصوصیت رو داشت در ابتدا با مشکلات عجیب و غریب دست و پنجه نرم کرد و در پایان فصل قبل نتونست عنوانی بهتر از دومی با بارسا کسب کنه و حالا با تجربه فصل قبل و با بازیکنانی به مراتب بهتر و با انگیزه تر از فصل گذشته اومده تا فقط بترکونه من این چند تا بازی اول فصل رو اصلا خوب ندیدم بازی با ریسینگ رو خلاصه شده دیدم که بهم زیاد نچسبید ولی بارسا تو اون بازی بلایی سر ریسینگ آورد که برای بازیهای بعدیش فکر جدیدی بکنه بازیه دوم رو ولی کامل دیدم سویا هم حتی یکبار هم نتونست به دروازه بارسا برسه و بجاش ۲ بار دروازه اش باز شد و چند بار هم تا آستانه باز شدن مجدد رفت که سویا خیلی خوش شانس بود که فقط ۲ تا خورد تو این ۲ هفته رئال مادرید ۲ بازی رو به طور کاملا اتفاقی برد طوری که همه طرفداران رئال از ضعیف بودن تیمشون مطمئن بودن و خوب همیشه که شانس با تیم نیست ۲ تا باخت پشت سر هم و لگد مال شدن زیر پای لورکوزن و تیم دوم شهر بارسلونا کاماچو پس از گریه کردن و اقرار به ناتوانی در هدایت به اصطلاح کهکشانی ها استعفا کرد و ریموند جاش رو گرفت اما پرز هیچ وقت نخواهد فهمید که مشکل رئال بی غیرتی و مادی بودن کچلهاش در مستطیل سبزه نه مربی های بدبختی مثل دلبوشکه - کوئیرش و کاماچو و حالا هم ریموند اما بارسا در یک نبرد ستودنی تونست برادران کاتولیکی اسکاتلندی خودشون رو در گلاسکو شکست دادند و بعد نوبت رسید به پرطرفدارترین تیم شهر مادرید اما حملات پر دامنه کاتولونیایی ها نتیجه ای بهتر از ۱-۱ حاصل نشد در این بازی جیو ۲ تا گل خیلی قشنگ زد که یکیش رو من نفهمیدم چرا داور مردود اعلام کرد در هر صورت ۲ امتیاز تو مادرید پرپر شد که مشکلی نیست چهارشنبه هم نوبت له شدن زاراگوزاست به امید پیروزی دوم تو نوکمپ.


فرناندو تورس : از بچگی به بارسا علاقه داشتم

فرناندو تورس گلزن مادرزاد و جوان اول شهر مادرید گفت همیشه به من گفته اند که از بین بارسا و رئال کدام رو انتخاب میکنی من در اتلتیکو بسیار راحتم اما اگر قرار باشه اینجا را ترک کنم مسلما در کنار کلیسای آرتس در بارسلونا یک خانه زیبا خواهم خرید و آبی اناری پوش خواهم شد من در بارسلون دوستان زیادی دارم و بسیار دوست دارم در کنار آنها در نوکمپ بازی کنم از کودکی از رئال متنفر بودم حتی از طرفدارانش نیز همینطور من یک اتلتیکو مادریدیه تمام عیار هستم پس نفرت از رئال مادرید کاملا طبیعی است.


ژاوی و تاسف از تساوی در مقابل اتلتیکو

ژاوی هرناندز کاپیتان متعصب بارسا گفت از این که موفق به پیروزی نشدیم بسیار ناراحتیم حتی چند نفر از بچه ها در هواپیما گریه میکردند اما به نظر من کار درستی نبود چون تساوی مقابل تیم پر افتخاری مانند اتلتیکو آن هم در مادرید نتیجه بدی نیست.وی در مورد موقعیت طلایی ای که در نیمه دوم از دست داد گفت من از همه هواداران بارسا معذرت خواهی میکنم چون نباید ضربه خود را در آن موقعیت به آن صورت میزدم چون من سرجی را دیده بودم و میدانستم که او مدافعی نیست که این توپ ها را از دست بدهد متاسفم اما از همین جا میگویم که هواداران بارسا در قهرمانی تیم خود شک نکنند.

اخبار کوتاه

موتا به زودی به آمریکا خواهد رفت تا پای مصدوم خود را مداوا کند.

برند اشنایدر از این که نتوانست در شروع فصل به اسپانیا بیاید و در بارسا بازی کند ابراز ناراحتی کرد.

فرانک ریکارد در خصوص استعفای کاماچو سکوت کرده و در چند مصاحبه به سوالات خبرنگاران در این مورد پاسخ نداده است.

سرجیو گارسیا مهاجم قرضی لوانته گفت در آرزوی بازگشت به خانه خود در بارسلوناست.

سرجی بارخوآن مدافع اتلتیکو مادرید گفت که بارسا علاوه بر والنسیا باید با ما نیز برای قهرمانی رقابت کند.

فدراسیون فوتبال انگلیس طی بیانیه ای اعلام کرد اریکسون تا پایان قرار داد خود در این کشور می ماند و به مادرید نخواهد رفت.

فرانک ریکارد گفت هنوز نتوانسته برای موتا جایگزینی پیدا کند و فعلا در این پست گزینه های مختلفی را امتحان خواهد کرد.

ایباگازا هافبک آرژانتینی اتلتیکو گفت گل جیو صحیح بوده و قاضی میدان به اشتباه این گل را مردود اعلام کرده.


نتایج هفته سوم لالیگا(تیمهای میزبان سمت راست هستند)

Spanish First Division
19/09/2004
Athletic 1-2 Deportivo
Atlético 1-1 Barcelona
Sevilla 3-0 Levante
Racing 1-1 Villarreal
Numancia 1-0 Getafe
Mallorca 1-2 Málaga
Zaragoza 4-3 Albacete
18/09/2004
Valencia 3-1 Real Sociedad
Espanyol 1-0 Real Madrid
Osasuna 3-2 Betis


جدول رده بندی لالیگا در پایان هفته سوم

Spanish First Division
Pos. Team Pld W D L GF GA Pts
1 Espanyol 3 2 1 0 6 2 7
2 Atlético 3 2 1 0 5 1 7
3 Barcelona 3 2 1 0 5 1 7
4 Osasuna 3 2 1 0 7 4 7
5 Zaragoza 3 2 1 0 7 4 7
6 Valencia 3 2 1 0 7 4 7
7 Sevilla 3 2 0 1 4 2 6
8 Real Madrid 3 2 0 1 2 1 6
9 Numancia 3 1 1 1 2 2 4
10 Deportivo 3 1 1 1 4 5 4
11 Levante 3 1 1 1 4 5 4
12 Málaga 3 1 1 1 2 3 4
13 Mallorca 3 1 0 2 3 4 3
14 Athletic 3 0 2 1 4 5 2
15 Villarreal 3 0 2 1 2 3 2
16 Real Sociedad 3 0 2 1 2 4 2
17 Betis 3 0 1 2 4 8 1
18 Racing 3 0 1 2 2 6 1
19 Albacete 3 0 0 3 3 7 0
20 Getafe 3 0 0 3 2 6 0
© Press Association 2003-2004. All rights reserved.

توجه                                                                                توجه

اما شما چه کسی رو میشناسید که دوست نداشته باشه یه cd توپ از تیم محبوبش داشته باشه بعضی از دوستای گلمون اقدام به یه حرکت عالی کردن و شروع کردن به ساخت cd بارسا که خیلی چیزا توش هست و یه دوآتیشه بارسایی رو میبره فضا برای تهیه و اطلاعات بیشتر به وبلاگ این cd مراجعه کنید

مصطفی

بازی رئال و اوساسونا از هفته چهارم امشب برگزار میشه که با وضعیت فعلی رئال خدا به دادشون برسه!
این سی دی هم فعلا اولین کاره انشالله خودمون سی دی لالیگا ۲۰۰۵ - ۲۰۰۶ رو میدیم بازار فیفا ۲۰۰۶ از رو بره!
البته باشگاه بارسلونا یه سی دی فوتبال داده که پارسال دربارش نوشتیم این حرفه منم فعلا میتونه در حد یه شوخی کوچولو باشه! ( فعلا )

به امید موفقیت بارسا و بارسایی ها!